måndag 10 november 2008

melodi & -94

Ikväll bjuds det på melodier som egentligen skrevs av mig för skrivbordslådor.
Men på sätt och vis är ju en blogg som en skrivbordslåda.

Hade detta varit -94 så hade jag troligtvis inte skrivit något alls och om jag hade det så hade jag inte hittat någon stans där jag, på ett tillräckligt icke pretentiöst sätt, kunde visat det någon. Utan det mest naturliga hade varit att lägga ner pappret i en av skrivbordslådorna och låta det vänta på den årliga storstädningen då alla dessa "arkiverade" lappar skulle läsas och med omsorg skulle några valts ut till att få stanna ett år till. De andra hade blivit ett minne blått. Men...

Det är inte -94.

Det här är en blogg.

Det här är adressen till melodierna: www.myspace.com/rasmusrasmark

hejohå!

Inga kommentarer: